15/12/11

Συνέντευξη Evaki_11
LADYsouperstar:
Σου αρέσει το stardoll?

evaki_11:
Ναι, πάρα πολύ ;) Περνάω ώρες online!

LADYsouperstar:
Τι θα ήθελες να αλλάξει στο stardoll?

evaki_11:
Αρκετα ;)
να έκανε το superstar πιο φθηνό, τα ρούχα πι φθηνά, επίσης... Να έβαζε περισσότερα μαγαζιά, πιο πολλά πράγματα για αυτές π δεν είναι superstar...

LADYsouperstar:
Τι πιστεύεις ότι σε κάνει να σου αρέσει το stardoll?

evaki_11:
Γενικά
Είμαι μεγάλος λάτρης της μόδας
και τρελαίνομαι να ντύνω την κούκλα μου.
Επίσης, μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω νέες φίλες με άτομα από όλο τον κόσμο
Α, περισσότερο μ αρέσει η σουίτα μου, εκεί περνάω τις πιο πολλές ώρες, διακοσμώντας την και ντύνοντας την κούκλα μ ;)

LADYsouperstar:
Ποια πράγματα δεν σου αρέσουν στο stardoll?

evaki_11:
Σου είπα πιο πάνω
για τα ss και αυτά.

LADYsouperstar
Ά οκ sorry

LADYsouperstar:
Ποια από τις κούκλες του stardollείναι το ίδολο σου?

evaki_11:
Δεν έχω κανένα συγκεκριμένο ίδολο στο sd. Μια κοπέλα πάντως στην οποία θα ήθελα πολύ να μοιάσω είναι μια από τις κολλητές μ, η Luludramaqueen . Έχει υπέροχη κούκλα κ σουίτα

LADYsouperstar:
Το stardoll είναι το μόνο παιχνίδι που παίζεις στον pc?

evaki_11:
Ναι

LADYsouperstar:
γιατί?

evaki_11:
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με κανένα άλλο online παιχνίδι. Παλιά έπαιζα διάφορα στο facebook, αλλά βαρέθηκα

LADYsouperstar:
Ποιες κούκλες στο stardollδεν συμπαθείς και γιατί?

evaki_11:
Δεν πολυσυμπαθώ την mant__* ,μου την σπάει πολύ το υφάκι τύπου είμαι θεά και έχω όλα τα ακριβά ρούχα

LADYsouperstar:
Και εμένα δεν μου αρέσει αυτό το στυλάκι

LADYsouperstar:
Πια είναι τα καλύτερα σχόλεια που έχουν κάνει για την κούκλα σου ,πια τα χειρότερα και ποιος τα έκανε?

evaki_11:
Τα καλύτερα είναι τύπου είσαι, πολύ όμορφη και τέτοια. Πραγματικά ευχαριστώ πολύ σε όλους αυτούς που τα γράφουν!To πιο κολακευτικό σχόλειο είναι ένα που μου έκανε πρόσφατα μία κοπέλα είναι ότι είμαι το ίδολο της !Τα χειρότερα είναι συνήθως από κάποιες που με ζηλεύουν και μου λένε είσαι πολύ χάλια, πάνε στο διάολο εγώ είμαι καλύτερη και τέτοια, που απλά αδιαφορώ!

evaki_11:ευχαρηστώ τα λεμε ββ

LADYsouperstar:bb

Αυτά τα λέμε Φιλιά

LADYsouperstar

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου