10/12/11

Διαγωνισμός της εβδομάδας=)


Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε; Ελπίζω καλά!
Λοιπόν στο θέμα μας! Συγγνώμη που δεν έγραψα το προηγούμενο Σάββατο αλλά ήμουν άρρωστη και δεν μπήκα καθόλου!
Ας ξεκινήσουμε από την αρχή!

Αυτήν την εβδομάδα έχετε να βάψετε την Glam.Diamond (πατήστε στο όνομα της και θα βρεθείτε στο σαλόνι ομορφιάς της).
Έχει πάρα πάρα πάρα πολλά καλλυντικά και πιστεύω ότι θα κάνετε ένα δημιουργικό μακιγιάζ!

Κανόνες: 
  • Μόνο με την κούκλα που σας λέω πρέπει να κάνετε μακιγιάζ και με καμία άλλη .
  •  Δεν αντιγράφουμε και κλέβουμε τις ιδέες άλλων κοριτσιών .
  •  Ανεβάστε την φωτογραφία σας στο tinypic.com
  •  Όσο άσχημο ή ωραίο είναι το μακιγιάζ που έχει κάνει μια κοπέλα δε πρέπει να μιλάμε άσχημα για αυτό που έχει κάνει . 
  •  Οποία κοπέλα μου ζητήσει στο Stardoll  με κάποιο τρόπο να νικήσει αυτή ή οτιδήποτε άλλο τρόπο " κλεψιά " η συμμετοχή της ακυρώνετε και όσες φορές πάρει μέρος στο διαγωνισμό εγώ απλός θα την αγνοώ.
  •  ΜΌΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ανεβάσουμε φωτογραφία για το διαγωνισμό , δε μπορείτε να ανεβάσετε δύο ή τρία ή περισσότερα ,αν ανεβάσετε δύο ή περισσότερα απορρίπτονται και τα δύο . 
  • Όποιο κορίτσι δεν μπορεί να ανεβάσει την φωτογραφία της στο tinypic.com να την βάλει στην παρουσίασή της με όνομα: Για τον διαγωνισμό της nikoletaGlossy και εγώ θα βάλω την φωτογραφία στον διαγωνισμό. 
  •  Πρέπει να υπάρχουν πάνω από 5 συμμετοχές ώστε να κάνουμε το διαγωνισμό κάθε εβδομάδα.
Αυτά από εμένα... Περιμένω τις συμμετοχές σας!
Πολλά φιλιά - nikoletaGlossy

3 σχόλια: