12/11/11

Διαγωνισμός + Make-up της εβδομάδας

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα, όπως σας υποσχέθηκα θα κάνω ένα μακιγιάζ μαζί με τον διαγωνισμό, απλά για να δείτε μερικές ιδέες! Λοιπόν... η νικήτρια της προηγούμενης εβδομάδας είναι η ... DEMI_LOVANTO_2 .


Ήταν φανταστικό μακιγιάζ αν και έχει ξανά βγει νικήτρια! ( Σας είπα ξανά να πείτε σε φίλες σας να πάρουν για να μην είναι μόνο οι ίδιες! )

Εδώ είναι και οι υπόλοιπες συμμετοχές.

Λοιπόν κορίτσια, δεν είμαι αναγκασμένη να λέω σε όλους μου τους φίλους να πάρουν μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό και να μην πέρνουν και μόνο 3 συμμετοχές να έχουμε! Κάντε και εσείς κάτι να με βοηθήσετε!!!

Το make-up της εβδομάδας τώρα:

Σας αρέσει;;; Εμένα πάντως πάρα πολύ! ( Συγγνώμη που δεν έβαλα τα υλικά και πως το έκανα αλλά το computer μου έχει ένα μικρό πρόβλημα και κάποια πράγματα μου τα διαγράφει σαν τα υλικά και τις οδηγίες! )

Για την επόμενη εβδομάδα έχετε να βάψετε την DEMI_LOVANTO_2 .
Πολλά νευριασμένα φιλάκια, nikoletaGlossy

3 σχόλια: